Şirketimiz Orhanoğlu Gıda, ISO 9001:2015-ISO 22000:2005 standartlarına uygun kalite yönetim sistemi gereğince tüm ürün ve prosesleri sürekli iyileştirmeyi, kalite seviyesinin daima yükseltilmesini ve kalite güvence sisteminin devamlı kontrol edilmesini amaç edinmiştir.

Kalite Politikası Esaslarımız

  • Kaliteli ve güvenilir hizmet vermeyi amaç edinmiş çalışanlarımız ve yönetimimiz ile en üst düzeyde müşteri memnuniyetini sağlamaya çalışmak,
  • Müşterilerimize sunulan hizmeti yerinde ve zamanında kontrol etmek ve müşterilerimizi hizmetimiz hakkında sürekli bilgilendirmek,
  • Müşterilerimizin istek ve beklentilerini karşılayabilmek için hammadde girişinden son ürüne kadar olan bütün süreçlerde insan sağlığını tehdit edebilecek hata, risk ve tehlikeleri ortadan kaldırabilmek için yasal mevzuat ve standartlara uygun üretim yapmak,
  • Sürekli eğiten ve öğreten bir anlayış ile çalışanlarımızın hizmet sunumunda ekip ruhu ile hareket etmelerini sağlamak,
  • Çalışanlarımız ile ekip çalışması yaparak kalite ve gıda güvenliği yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek,
  • Ürünlerimizin daima ulusal ve uluslararası standartlara ve yasal mevzuata uygunluğunu sağlamak,
  • Kaliteli ürün hizmet sürekliliğini sağlamak,
  • Fiziki şartlarımızı da sürekli yeniden yapılandırarak müşterilerimize son sistem teknoloji ile zamanında ve kesintisiz hizmet sunabilmek,
  • Temiz ve hijyenik ortamlarda sağlıklı ve lezzetli zeytin ve fermantasyon ürünleri üretmekte olup, konu ile ilgili tüm gerekli gıda güvenliği yatırımlarının yapılmasını sağlamak,
  • Şirketimizde hijyen ve iş güvenliği konuları için gerekli kişisel koruyucu ekipmanlarını temin etmek ve bu ekipmanların sürekli kullanılmasını sağlamak,
  • Haşerelere ve kemirgenlere karşı mücadele için, planlanan zamanlarda gerekli ilaçlama ve tüm önlemlerin alınması sağlamak,
  • Geri dönüşüm oranlarını arttırmak ve atıkları azaltmak,
  • Uygunsuzlukların ve düzeltici faaliyetlerin tamamının risk ve fırsatlar açısından değerlendirilmesini sağlamaktır.